Kızlar merhabalar bebeğim doğduğundan beri hem mama hem anne sütü şeklinde ilerliyorduk doktor tavsiyesi ile sütüm az geliyordu şuan 5 aylık oldu 1 aydır mama yemiyor biberonu tutmuyor diliyle ittiriyor ağlıyor sadece emmek istiyor ek gıdayada geçmedik doyuyor mudur sizce