esoow23 https://mutluresim.com/image/zDLCA0 Kızlar 6 gün gecikmem vardı 3 gün öncesine kadar yaptığım kaset testlerde çıkmadı bugün kan verdim sonuç böyle betam gecikmeme göre az mı kaç ay önce yine böyle düşüğüm oldu çok korkuyorum Daha yeni olduğu için olabilir mi böyle olup yükselenler var miggg
Hatice7 esoow23 bence 1-2 haftalık hamilesin canım bu kadar yükselmez emin olmak istersen 2-3 gün sonra tekrar kan ver
Rahi1331 Ben de hamileliğimi beta 150 yken öğrendim bir sıkıntı olmadı. 2 gün sonra tekrar baktırın 2 ye katlarsa sağlıklı ilerliyor demektir
esoow23 Kasım ayinda bir düşüğüm böyle oldu kimsayal gebeliğim oldu betam düzenli artmamış sonrasında düşük olmuştu o yüzden korkuyorum
muhammedinannesise esoow23 bende hamileliğin 96 ile öğrendim geç dölenmeydi hayırlı olsun korkma inşallah Bi sorun yoktur