112canan Bulut_8 bebekler diyafram nefrs alırlar normal annesi 😊🤗solunum sayısı da dakikada 25 olmalı
girlmam Bulut_8 benim kızımda öyleydi hastanede ilk muayenede Dr üfürüm var demişti ondan olabilir belki ya da odası çok sıcaksa burun ve boğaz kuruluğundanda olabilir
otekidunyali Evet yeni doğan bebeklerde bu cok normal hepsi öyleymis,bizimki de öyleydi . internete yazinca cikiyor direkt zaten bu bilgi,endiselenmeyin baska bir seyi yoksa.