gktr şimdi önce zeytin yağı içirmediysen içirip bir miktar da makatından dökebilirsin kaka yapmıyorsa kabız olmayabilir ama kakayı yaparken sertse veya çıkan kaka sertse kabız ve mutlaka makatını yağla çok canı yanıyordur ıkınırken onun dışında ben kaka yapmadığı zaman şırıngaya az bişey zeytin yağı çekip makatına doğru sıkıyordum çok güzel yapıyordu doktor önermişti tabiki masaj vs ile yapmıyorsa da mutlaka eczaneden laman alıp yapıp bebek lamanı minik kremsi zaten içini çok güzel boşaltır. Gaz içinde ben kiraz çekirdeğini kemeri ısıtıp ayağına koyuyordum ayak altlarına yağ ile masaj yapıyordum ve karnına hamur yoğurur gibi dış kısımlarında masaj yapıyordum en son bacakları bisiklet ileri geri karnına doğru dizleri çekip çıkarttırıyorum yapmadıysa bile o an kapatıp karnına ılık sıcağa yakın havlu ayağına da kiraz çekirdeği yoksa sıcak su torbası iş görüyor yüz üstü dizlerini karnına çekip popo havada olucsk şekilde uyutup ayaklarına sıcak su torbası koyduğumda uyanana kadar çok güzel gaz çıkartıyordu son olarak kimyon demleme olayı var çok kişi buna karşıydı bende öyle ama gaz damlalarında bile kimyon var yani ben son çare hazır suya kimyon katıp demleyip bi kaç çay kaşığı veriyordum o da çok iyi gaz çıkartır böyle böyle atlattık bizde bitti