Kızlar gerçekten artık çok bunalıyorum. Sadece ev çocuk başka hiç bir şey yapamıyorum evim deseniz hiç sevmiyorum kutu kadar eşyalar sığmamış koltuklarım yamuk yumuk kolonlardan dolayı berjerler yemek masası ayrı odada köşeye sıkışmış durumda Amerikan mutfak bşde ev toplasanız 65metre kare ya vardır ya yoktur. Kiradayız. taşınmak ev almak istiyoruz ama tek maaşla yapamıyoruz dışarda çalışmaya kışa dopru veya seneye yazın düşünüyoruz çocuğa bakabilecek kimse yok kreşi de eşim istemiyor çok yüksek fiyatlar.eve misafir çağırmaya bile utanıyoruz yemek masasını kullanamıyoruz bile sığmıyor dşye Lütfen ne yapabilirim bilgisi olan paylaşsın ya