Bugün bebegim 1 yaş aşısı oldu aşıdan sonra calpol verdim ateş falan yaşamadık. Akşam 7 gibi ateşi çıktı düşmüyor en yüksek 38.5 oldu halsiz uykuya dalamiyor bu durumu yaşayanlar oldu mu aşıya mi baglamalıyım yoksa enfeksiyon falan mı var burnu da akıyor gibi. Yaşayanlar lütfen yazarmısınız?