Kızlar merhaba. İlk çocuğum kızım ayakta sallamaya alıştırdım ve çok pişman oldum şuan 17 aylık ve hala ayakta sallayarak uyuyor. Oğlum oldu dedim yapmıcam alıştırmıcam şuan 5 aylık iki gündür rota virüsü olduğu için okadar huysuzdu ki normalde pilates topunda onu kucağıma alarak memeye tutturuyorum zıplayarak uyuyordu hastalığından dolayı yatmak nedir bilmedi hep ağladı çareyi sallamkta buldum salladım uyudu sizce alışır mı korkuyorum alışmasından