Kahvelisekerr Kızlar sahura kadar oturuyor musunuz çocuğu okula giden sabahçı olan sabah erken kalkanlar napıyosunuz Sahura kadar oturuyor musunuz ne zaman uyuyorsunuz sahura kadar yatınca kalkınca bişi yiyemiyorum nasıl yapıyorsunuz
Duyulurum Kahvelisekerr sahura kadar oturmak demek 6ya kadar oturmak demek. Zaten 7de uyanıyoruz 😅 yani çocuksuz olsam da sahura kadar oturmazdım, hiç sevmem öyle düzeni. Güneş doğarken uyumak bana iyi gelmez
Tatlican Duyulurum Bundan 8sene once 2 230da sahur yapiyorduk ozamn yatip kalktigimiza degmiyordu cogu zaman uyumuyordum ama simdi uykumu aliyorum 5e kadar hayatta oturamm🤣
Kahvelisekerr Duyulurum evet bizde 7 de uyanıyoruz 😂çocuğunuzu okula bırakıp geldikten sonra uyumuyor musunuz ben gece oturunca ister istemez uyuyorum çok kötü yapıyor oda beni malesef
Cansu2302 Neden sahura kadar oturayım ki yatarım 6da gene kalkarım. Eskidendi o 3 e kadar oturup sahur yapmak. Ki o zaman bile yapmadım.
Kahvelisekerr Cansu2302 ne bileyim yatıp kalkınca sahuru yapacak iştahım kalmıyor pek ondan uyumuyordum
2boymommy Kahvelisekerr burda 4 bucukta oluyor asla bekleyemem ya ya yatacagimda yiyip öyle yatarim yada alarm kurarim
Aselincimom Eşim varsa sahura kalkıyorum yoksa da yiyip yatıyorum zaten gece uyanıyorum bu sefer uykumu alamıyorum 🥱
GemlikZeytini Kahvelisekerr sahura kadar otursam öğlene kadar uyurum buda oğlumla hiç mümkün değillk😄