Zamanlagelen biz 4 aylık olduk sayılır.. gündüz 30 dk uyuyor sonra uyanıyor, gece 22:30_23:30 arası uyuyor.. son 4 gündür falan gece 3 - 4 e kadar 50 dk da bir ağlayarak uyanıyor neden çözemedik.. bikaçknda emzirdim bikaçknda kucakta gezdirip poposuna pış pış uaptık ıyudu.. sabah 6 gibi ağlamklı oldu döndü kendi ıyudu sonra 7:30 da ıyandı..bukadarı ilkkez oluo.. eskiden uyansa bile ağlamazdı simdi ağlıyor neden çözemedim:((
Iyku eğitiminde ağlama olduğu için ben malesef beceremem:(
Sizin dırumlar tam nasıl?