doga1 Göğüs ucum var ama tek seferde ağzına yerlesmeyince sinirleniyor ve saatlerce ağlıyor bagiriyor silikon göğüs ucu ise yarar mı kullanan var mı
yumuklusucurta7 doga1 ben kullandım gögüs ucum yoktu aventin aldık ama bana demediler ki 1 bucuk 2 haftaya bıraktır diye alıstı ona asla bıraktıramıyorum zorlamaya calıs bence
yildiz-alp2024 doga1 ben 9 aydır kullanıyorum zor tabi direk göğsünü vermek varken onu tak temiz tut sürekli ıslanınca kayıyor ugrastirmali gerçi ben alıştım artik
gunes0312 doga1 benim göğüs ucumu tutamıyordu bebeğim o yüzden bir süre kullandım ama emip biraz ucu çıkarınca silikonu çıkarıp öyle emzirdim 2 3 hafta içinde bıraktık silikon ucu bu şekilde deneyebilirsiniz
edaeda5 doga1 hayır, bebeğin ona alışırsa bıraktırması çok zor oluyor. Meme ucun bebek emdikçe çıkacak. Kadın doğum ve çocuk hastanelerinde ücretsiz emzirme danışmanı var ona git, ben gittim hemen gösterdiler nasıl emzirilir diye.
bebeimhosgeldin Hiç bulaşma eninde sonunds tutar ucun varsa ben yenidoğduğunda vermiştim silikonla hemşire kızdı ucun var neden veriyorsun bunu diye göğsümü çeke çeke alıştırdı Allah razı olsun ondan💌
pembekurdale Merhaba, benimde ucu olduğu halde almadı göğüsümü weebaby silikon uçla emzirdim 4 ay boyunca şimdi 5 aylığız bıraktık emme refleksi güçlendikçe bırakacak bebeğin emin ol. Önerim weebaby olur ince ve büyük değil meme ucuna daha yakın
Deletedmom_108 doga1 2 aydır silikon uçla emziriyorum gayet rahat bence benim içinde acısız oluyor bebeğimde çok kolay kavrayıp güzelce emiyor önemli olan emiyor olması
smy38 doga1 ben de doğduğunda göğüs ucu olmasına rağmen ebe silikon üç al dedi kolayina kaçtı😁 aldım bir aydır kullanıyorum bazen sakın olunca direk göğüs veriyorum tutuyor ama silikon uçta iyi oluyor ağrı yara yapmiyor inşallah sonra bırakır yoksa dışarda emzirmek falan zor olacak ucla