yumuklusucurta7 eğer kilo alımında sorun yoksa mama vermeyi son çare olarak düşünün sürekli meme teklif etmeye çalışın emzik biberon vermeyin, ben bunları yapamadım çok pişmanım şuan asla emmiyor sağıp biberon ile besliyorum o kadar zor ki süt sağmak çok pişmanım keşke çabalasaydım eminim dönerdi memeye. Sütü mutlaka bebek acıkmadan sağıp hazırlamış olmanız gerekiyor 3-4 saatte bir sağıyorum priz kenarında yaşıyorum resmen, günlük işler oluyor sağım çok vakit alıyor, dışarıya gidince de sütü ısıtmak 3saat içerisinde içirmek eziyet resmen. emzirmek gibisi yok pes etmeyin dediğim gibi ben şimdi çok zorlanıyorum