ilkglnhr Eşimin kızımızla geçireceği ilk doğum günü . Ben de Kızım adına bişeyler paylaşmak istiyorum ama ne yapabilirim? Fikrinize ihtiyacım var
lilanasi ilkglnhr kızımla beraber pasta yapmıştım kızım 3 ay civarıydı, krem santiyi felan kızımın elini tutarak cirpmistim fotoğraf çekmiştim, babasıyla ilgili yazı yazmistim pasta üzerine felan