Merhabalar kızlar bebeğim şuan sadece mama alıyor 4 aydayız ve vitamin almasni istedgm için tadım yaptrmyi düşünüyorum tabiki doktora danışarak aranzda bu şekil erkenden tadım yapanlar var mı birde kizlar birşey sorucam 35+4 dogdu kızım hemen hemen 1 ay oynuyor tadm konusunda tam gunune gore mi hesaplmk gerek yoksa ayına göre mi