Ya gerçekten bazen insanları anlamıyorum amacım eleştirmek degil ama bu kilo takıntınız Baska bebeklerle kıyaslama takıntınız ne ya yok bebegim zayıf mı, yok benim bebegim senin ayında bu kadar kilodaydı. Yapmayın böyle şeyler ya hem kendiniz üzülüyorsunuz hem baskalarının kalbini kırıyorsunuz benim bebegim in kilosundan şikayetim yokken bile insanlar bebegim in kilosunu eleştiriyor ama Bi sorun, sıkıntısı mı var, sütün mü gelmiyor, alerjisi mi var yapmayın artık Baska bebeklere bakıp kendi bebeginizi ya da kendi bebeginize bakıp Baska bebekleri karsılastırıp, eleştirip durmayın