Bebeğimin saçı 2 aylikken döküldü eşit şekilde şimdi 9 aylık gayet saçları güzel hatta o zamanlar tras mi ettirdiniz demişlerdi ben saç kestirmek istemiyorum zaten sık ve güzel saçları saç telleri kalın olması için kesilir diyorlar bende bir yerde okudum saç kesimi saç teli kalınlaşması ile alakalı olmadığını doğru mu dusunuyorum napsam bilemedim