Kızlar iyi akşamlar bebeğim 16 aylık, artık evin içinde oyalayamiyorum hava güzelse dışarı çıkartıyorum sürekli balkona çıkmak istiyor pencereleri açmak istiyor kapılara uzaniyor açıyor kapatıyor tekrar açıp tekrar kapatıyor yani gün içinde sürekli koşuyorum ve artık çok yoruldum vücudum da tepki vrmeye başladı kemiklerim aşırı ağrıyor şuan buraya yazmak istedim bebeğimi sakın yetiştirmeye çalışıyorum ama sanki bir şeyleri yanlış yapıyorum elindekileri bana ve eve gelen misafirlere vurmaya çalışıyor gerçekten artık çok yoruldum, asla oyuncaklarını oynamıyor kitaplarını bir kaç dk okuyoruz alıp atıyor önerilere açığım, bez değiştirmek vs. Her şeyi inada bindirdi küçük bey :) atak mi geçiriyor bilmiyorum ama anne güçsüz kaldı şu sıra