Arkadaşlar bebeğim diş çıkarma dönemin de baya huzursuz annem de üzülmesin ağlamasın diye diş jeli almış eczaneden calgel deneyeniniz var mı çok yararlı olmadığını biliyorum bu tarz jellerin ama çocuğum parmaklarını yicek kaşımaktan ona da kıyamıyorum kullananınız var mı