Merhaba anneler.
Oğlum 2.5 yaşında son 3 aydır sürekli hasta oluyor iyileşiyor 15 20 gün sonra birdaha burun akıntısı öksürük hırıltı uzun surmesede ilk günler yaşanıyor. Salgın var diyolar ama çok kalabaligada girmiyoruz aslında. Benzer durum yaşayan var mı ? 😏