onemore Gece beslenmesini bırakınca deliksiz ya da en azından minimum düzeyde uyanmaları başlıyor mu yoksa aynen milyon kez uyanmaya devam mı
Gizmokzilla onemore valla bizimkine 10 11 aylıkken bıraktırdım gece beslenmesini. O günden beri diş dönemi veya hastalık dönemi değilse gece belki 1 kere falan uyanıyo o da şu içmek için sonra yine uyuyo. Ama her bebek farklı o yüzden bi şey diyemiyorum 🌸
Gizmokzilla onemore yani gece öyle çok bi problemi yine yoktu elhamdülillah. Ama 5 6 defa kalkıyordu şimdi kalkmıyor diyebilirim 🌸
Gizmokzilla Dilekkbyzt su ile bıraktırdım 🌸 emmeye 4 defa kalkıyorsa birinde şu teklif ettim, sonra iki sefer şu teklif ettim falan derken sonra baktı ben meme vermiyorum. Bir süre sonra kalkmayı bıraktı 😅🌸