Raporlu süt kullanan anneler bebeginize faydası oldumu benim oğlum 1 yaşında ve 7 buçuk kilo doktor bana bunu önerdi tabiki bebeğim alerjik alerji doktoruna gittikten sonra rapor çıkaracak kullanip kilo alımı iyi olan oldumu tek sorun kilo alamamasi buda beni üzüyor