kizlar utumu düşürdüm ve kırıldı aslında bir sorunu yok yaptırım anneme vericem yazlığa götürecek, çeyiz dizerken Kazanlı ütü almadigim için pismanim aslında Kazanlı ütü (çok utum.olmuyor )kullananlar memnun mu ütü alırken neye dikkat etmem gerekir sizce, ben fakir almıştım düşürdüm alt tarafı kırıldı alt plakası da nasıl oldu işe lekeler oluştu büyük ihtimal kıyafet utulerken kumaş deformasyon yaptı sonrasında çıksın diye biseyler denedim dahada mahvoldu çok yüksek mevlali bişey istemiyorum ama tabi uygunada bişey yok 😂 Tefal sv4111 3600 civarı gibi bir rakamdi