Tgbycl01 emzirdikçede iştah artıyor artmasa bile süt olsun diye hersey yeniliyor .bence daha yeni doğum yapmıssınız kilolarınızı düşünmeyin . Yiyin için bebeğinizin sütünüze ihtiyaçi var . Kilo vermeyi eski haline dönmeyi tabiki her doğum yapan kadın istiyor. Ama şuan cok takılmayin bence . Yoksa zayiflama uğruna sütünüz azalır
Süt olsun diye hersey yeniliyor kısmı cok doğru. Fakat herseyi yiyince süt olmuyor. Benim yaptığım hata buydu. Eğer sütün olmasını yiyeceklere bağlarsak (ki bu cok saçma) o zaman yiyorum yiyorum niye sütüm olmuyor diye saçma bir düsünceye girecek.