Gnsdrn Bebegım 11 aylık. Gogsum un ucları şiş ve kızarık yanları minik minik kırmızı benek gibi olmuş. Emerken cok acıyor. Aynı durumu yasayan var mı? Ekstrem bir durum gıbı degıl ama dişlerinin etkisiyle mı oldu anlam veremedim.
Ddmdd Gnsdrn aynı.durum bugün bende de oldu 10 aylık bebeğim dişleri çıkıyor göğsum şişti biraz sağınca sapsarı irin gibi aktı bol.bol sağdım gitti hafif ağrısı kaldı salı günü de safra kesesi ameliyatım var süt stoklayim derken başıma bu geldi
Gnsdrn Ddmdd cok gecmıs olsun. Umarım saglıkla atlatırsınız. Bende de ilk defa oldu. Kıpkırmızı ucu ve acıyor :(
Ddmdd Ddmdd mastit mi oldunuz acaba bendede az bi ağrı var sıkıyorum bazen suttorbada geliyor bazen çok az napcam bilmiyorum
Gnsdrn Ddmdd ıkı gogsum de aynı sekılde. Daha dogrusu uçları kırmızı ve kuru gıbı suan. Dıslerden dolayı acaba yara mı yaptı dıye dusunuyroum. Ama ıkısının de aynı olması soru ısaretı oldu.