security0 Kızlar bebeğimde hafif kepçelik var. Şuan 2 buçuk aylık. Nasıl düzeltebilirim ? Kulak bantları ya da bandajlar işe yarar mı ? Başına gelen varsa yardımcı olursa sevinirim.
kader_78 security0 ben kızıma bandaj toka taktım kepçeliği geçti canım bide yatırırken hep bak kıvrılmasın kulağı 😊
Dogacelik security0 Earwell kulak sekillendirme aparati diye bisey duymustum. Bazi doktorlar yapiyor sanirim ilk 3 ayda.
Ocak2021 security0 oğluma kulak bandı kullandım hiç bir işe yaramadı 3 aylıkken başlamıştım 1 ay devam ettim baktım düzelmiyor bıraktım
security0 Ocak2021 İlk 3 ayda düzelme şansı var diyorlar aslında. ileride arkadaşları dalga geçer diye de çok korkuyorum. İnşallah düzeltebilirim
Ocak2021 security0 inşallah canım şu an oglumunki iyi durumda eğer büyüdükçe değişirse onunda çözümü ameliyat olur