Malum oruçluyum ıspanak yemeği yaptım oğluma bugün tuzunu kaçırmışım yavrum onuda yedi yani nasıl yedi anlayamadım akşam yemeğindede ben yemedim şimdi tadına baktım aşırı tuzlu olmuş ya yarım kase vermiştim yoğurtla birlikte sinir tepeme çıktı nasıl yedirdim bunu çocuğa diye tadamıyorumda offf birşey olur mu ya 1,5 yaşında