1cerenkayaalp selam kızlar yarın ek gıdaya başlıyoruz, sizler neyle başladınız, 3 gün kuralına uydunuz mu, öğünleri ne arttırdınız tavsiyelerinizi öğrenebilir miyim
fyz81 1cerenkayaalp 5.5 aylık 2 haftadır verıyoem 3 gun kıralına uymadım nekdr yerse okdr verıyorm sadece alerjık gıdalara dıkkkat edııyırm bırde ayına uygun olmasına tuzu az atıyorum yıyebımcegı yemeklere bız ne yersek ondan verıyorm salcayıda azalttım
Eylulyagmur 1cerenkayaalp bende 5 ay 5 günlükken başladım daha yeni şimdi 5 buçuk aylık oldu kızım ilk havuç patates 2 gün denettim ben her verdiğimi muz elma avokado verdim süt alerjimiz var yoğurt yok yani suanlik iyi gidiyoruz inşallah sıkıntı çıkmaz bu ay olarak ayırıyorlar ya yiyecekleri kafamı karıştırıyor o yasak bu yasak alerji olucak diye korkuyorum ama inşallah olmaz
kimbumadam 1cerenkayaalp Sırasıyla Yoğurt/Meyve/Sebze/Yumurta Sadece alerjen besinleri 3 gün yaptım. Kalanı tek gün şeklinde
huzurluaycicek 1 ay 3 gün kuralına uydum, kabak, patates, bal kabagi. Havuc, elma, armut, ayva denedim sonra onları karıştırıp verdim. Zeytinyağı da koydum, her ek gida sonrasında da su verin mutlaka