3 ay 5 günlük 41. Haftada doğdu 14. Haftasında sayılıyor sanırım atak hesaplama takvimine göre bu haftada atak yok diye biliyorum ama 2 gündür bebegim ne uyuyo ne emiyo. Uyuyamadigi için agliyo emmiyo ac olduğu için agliyo. Surekli ağlamaklı anlamadim çözemiyorum da. Emerken gözüme bakıp çıkıp benimle bakışıyoruz aglama da degil yani anlamıyorum hiç sut mu gelmiyo emmek mi istemiyo. 1 hafta önce asi oldu rota alerji tetikler dediler mukuslu kaka ve yüzü isilik gibi oldu ondan mi bu huysuzluk onu da bilmiyorum alerji bu şekilde uyku ve beslenmesine engel olur mu. Yardıma ihtiyacım var yoruldum cok anlayamadigim için çözemiyorum da😔