Gulcan01- Crnkzy oğlum 9 aylık 18.ayda başlayacağım inşallah aralık gibi ek gıda zamanı yemek yemiyor bakıcıya da bırakmak istemiyorum elimden geleni yapıyorum
security0 Gulcan01- Ne iş yapıyorsunuz. 18. Aya kadar nasıl uzattınız izni . Ben de çalışıyorum fikir olsun
Gulcan01- security0 iki yıl ücretsiz izin hakkım vardı ama yeni yıla girmeden izinlerim geri yüklensin diye aralık ayinda başlamayı düşünüyorum inşallah
security0 Gulcan01- 2 yıl olması ne güzel. Ben en fazla 6 ay alabiliyorum 😏 yıllık izin ve doğum izni ile 10-11 ayı bulacak işte.