Drdane01 anne sütünüzün yetersiz olduguna doktorunuz karar verse daha iyi bazen bizler yetersiz gorüyoruz ama aslında yetiyor. 3 ay ek gıda icin ve yogurt icinde cok erken sindirim sistemini bozarsınız.. mama daha faydalı olur. Bagırsaklarında ileriye dönük sıkıntılar yasayabilirsin. Kesinlikle vermemelisin.