12-balkizim00- eczaneden en iyisini vitaminli sini aldım içimi daha kolaydi leke yapti dişlerinde,,, hiç bir kalsiyum eksikliği de yok,,,icirdikten sonra su veriyodum dikkat ediyodum ama su içirip bide peçeteyle silmek sağlıklı oluyomuş tabi herkeste olmuyo ama bizde demir ilaci leke yapti