sendrom58 4.45 de sahur için kalkıyorum ezandan sonra yatıyorum bebeğim gün içinde 2 uyku yapıyor ilk uykusuna yattığında yemekleri falan hallediyorum 2.uykusuna geçtiğinde bende yatıyorum uyumasam dayanamam heralde zorlanırım bebeğim baya hareketli bu şekilde yapıyorum 🥰