prensveprensess_ cuma acilde kan verdim 0,2 negatif bugün adet günüm günüm dayanamadım az evvel test yaptım böyle oldu
-Eraymoms- prensveprensess_ beta hcg düşük olabilir birdaha kan vermeni öneririm bu hamilelik testine göre hamilesin
anneliquee Benim de böyle çıkmıştı ilk haftalarda beta hcg takibinizi doktorunuzla yapın artıyor hafta geçince biz öyle yapmıştık, tebrik ederim 🌸
prensveprensess_ Dayanamadım hemen ardından bir test daha yaptım hiç çizgi çıkmadı acaba hemen yaptığım için mi 😀
takdedicanima prensveprensess_ ben de gebeliğimi bu silik çizgi şeklinde öğrenmiştim. Süreye dikkat ettiniz mi bes on dakikadan sonraydi sanırım çizgi çıkarsa dikkate almamak gerekiyor
prensveprensess_ takdedicanima ilk yaptığım hemen damlatır damlatmaz 2. Çizgi çıktı 15 dk sonra dayanamadım 1 test daha yaptım oda negatif çıktı
takdedicanima prensveprensess_ üçüncüyü yapıp çoğunluğa göre inanın o zaman :) ilginç olmuş. Bu teste göre gebesiniz, doktorum bana o silik çizgi varsa gebelik vardır demişti belki diğeri hatalıdır.