Zmrfdn benim bebegim de 3 aylik normalde duruyo ama uykusu geldiginde bizde ayni seyleri yasiyoruz. Cok degisik sekillerde uyumak istiyor ve ben deneye deneye nasil uyumak istedigini bulmaktan yoruluyorum bazen😂 Mesela
ayagimda salliyorum ciglik kiyamet kopuyor, anakuciginda salliyorum daha cok agliyor, kucagimda salliyorum cok cok cok sıkılıp agliyor😂 En son iki fırt süt cekiyor sonra tekrar ayağımda salliyorum uyuyor. Bir an beni istiyor yani temas istiyor bunu kesfettim. Birde o an uyumasi gerekiyorsa ve o uykuya gecirmiyosam sonrasinda cok daha huzursuz oluyor ve zor oluyor. Mesala bir kac gun öncesinde kucagimda yatirip evde gezerek piş piş yapiyordum onu cok sevip uyuyordu simdi onu da istemiyor 🫠😂 Yanliz degilim, yanliz degilsiniz🙋♀️