Merhaba kızlarrrr, bebeğim 3 aylık 17 günlük 3 gündür çığlık çığlığa ağlıyor, uykuya direniyor, uyuduğunda ise 30, 40 dakika en fazla 1 saat uyuyor. Yatmak istemiyor, kalkmak istemiyor, ayakta gezerken ağlıyor. Aynı durumu yaşayanlar var mı? Acaba gazı mı var yoksa atak haftası olabilir mi? Sizde neler oluyor?