Arkadaşlar merhaba kızım 2- 3 gündür çok huysuz sürekli ağlıyor daha çok bağırıyor diyelim bir yeri ağrıyor gibi..
Eli yumruk şeklinde hep ağzında,
Emziği sakız gibi çiğnemeye başladı,
Salyası çoğaldı,
Memede ansızın bağırarak ağlamaya başlıyor,
Alt diş etinde 2 diş çıkacakmış gibi beyazlık mevcut
Bu durumu yaşayan var mı daha çok erken değil mi 6.ayda diş çıkarıyorlar diye biliyorum. Bide çözümleriniz nedir bu ağrı sızı için ne önerirsiniz? Calpol vermek zorunda kaldım bir gün o rahatlattı ama sürekli onu vermekte ne derece doğru bilmiyorum tabi 🙄