Merhaba, benim kızımda 3 aylık olana kadar hep ağladı. Günde sadece 2 saat falan uyuyabiliyordum. Perişan olmuştum. Ancak 3 aylık olduktan sonra çok şükür düzeldi. Sürekli emmek istemesinin sebebi gaz sancıları maalesef ve bu sancılar 3 ayda ancak geçiyor. Bağırsak gelişimi sebebiyle oluyormuş. Gaz damlası ve bitkisel bir gaz şurubu kullandım bu süreçte. Ilık banyo yaptırdım sürekli masaj yaptım saat yönünde karnına. Ilık havlu koydum ayaklarını sıcak tuttum. İnşallah sağlıkla atlatırsınız bu süreci. Zor geçiyor ama geçiyor. Kızım şu anda 4,5 aylık oldu. Sabır diliyorum🙏