Musmutlumu kızlar doktorumuza attım ama terden kaynaklı isiliğe benziyor dedi sanki çoğalıyor ya alerji gibi geldi bana cumartesi götürcez
nuroner Musmutlumu merhaba bizim alejimiz var bizde de oluyordu bu tarz şeyler milia demişti bize doktorumuz yenidoğanda olan ter bezleri ile alakalı demişti bol bol nemlendirirn ara ara sönüp tekrar geliyor alerji ile alakası yok yani
Eeco Musmutlumu bizdrde vardı aqua alerjik demişti doktor kendi terine veya benle temas ettğimde olırdu hatta yazın kolları bacakları falan bile oluyordu büyüdükçe attı bu durumu
Eeco Musmutlumu evet evet gene uyusun ama bi müslim bez koy bide aqua alerjik bebişler terlemeye gelmiyo hemen döküyor benekleri ben ilk zamanlar aşırı korkuyordum