Kızım 2.5 yaşında sadece süt içiyor
( yedikleri şey salata portakal arada sucuk )
Bunun dışında asla yemek yemiyor
Üsteki saydıklarımıda nadir yiyor sadece süt.
Aç bıraktım yemek yesin diye 2 günde eridi çocuğum asla ağzına bişey sokmadı.
Çizgi filim açıp yedirmeye çalıştım olmadı.
Sırf yesin diye ablamın çocukları getirdim onlar sofrada yedi naptıysam kızım yine yemedi.
Oyun oynatıyorum bir sana bir bana yine yemiyor. Yutubeden yemek yiyen çocukları izletiyorum malesf yine olmadı.
Lafım kısası bu saydıklarım dışında neler yapabilirim başka ?
Yada benimle aynı durumda olan var mı ?