aleynax Bebeğim 45 günlük gaz için damlasını kullandık çok iyi geldi sayılmaz şimdide şurubunu aldım bunu kullanıp faydasını gördünüz mü kaç ml kullandınız?
utkummm aleynax Annisi24 Berfboz faydasini gordunuz mu bide internette mi var sadece eczanelerde de oluyo mu
Berfboz Ben de yeni kullanmaya başladım üzerinde günde 6 kez 5 ml yazıyo ama bana çok geldi. Günde 3 kez 4 ml veriyorum şimdilik. Duruma göre değiştirebilirim. Bebeğim 4,5 aylık
1ciftyesilgozzz aleynax 2,5 ml şırıngasıyla . Günde bi kez çok kriz geldiğinde , geceleri çok gaz sıkıştırıyordu.
cansu3545 Harika bi şurup bize iyi gelmişti . Tadını sevmiyor bebekler ama 😁 biz içinden çıkan çubuk la veriyorduk 5 ml galiba en sonu
aleynax cansu3545 cansu3545 benimkide sevmiyor 😂 günde bi sabah bi akşam iki buçuk ml veriyorum ama yetmiyor sanırım artırıcam biraz daha
Berfboz utkummm ben pek fayda görmedim bebeğim hala da aşırı gazlı. Açıkçası hiçbir damla şurup fayda etmedi bize. Kendiliğinden geçmesi için bekliyoruz 🤷🏻♀️ama her bebek farklı . Eczaneden alabilirsiniz
enas2365 aleynax biz 15. Gün başladık 2.5ml ile 1 ayın sonunda 5ml ile devam ettik. Bebeğim hiç gaz sorunu yaşamadı