Eel gece bırakdıysa tutabiliyor kasları gelişmiştir pes etmeyin bence, bir ay çektim hiç ilerlemiyordurk. Bugünlerde ilerleme var çok yordu ve yıprattı beni. Ama düzeliyor çok şükür. Süpriz,kitaplar ve korkusunu yenmesi için çok uğraştım kaka kitabı fln aldık nasıl oluştuğunu basitçe anlattım hayvanlarında yaptığını anlattım. Kaka çiş çizelgesi yaptım kendi boyadı wc gittikçe. Yavaş yavaş yeniyor. Sizinki de söyler ve ilerler bi başladıysanz bırakmayın bnce özellikle avantajınız gece tutması