Nur-kbra16 bebeğiniz kaç aylık, ek gıdaya geçmediyseniz tutmayın bence, ama benim kızım 19 aylık ben tutuyorum hatta hasta bu ara fazla emiyor öğlen uyuduğunda uyuyorum yoksa enerjim kalmaz 😌 4,5 yaşında da kızım var yine ramazan geldiğinde 9 aylıktı o zamanda tutmuştum, rabbim yardım ediyor biraz bende tereddüt etmiştim ama süt oluyor ya yine de siz bilirsiniz 😌