beyser evet bende sürekli uzerine dusuyorum emziriyorum aslinda genel olarak kilosu iyi cok az degil doktor aradtiralim falan dedi sindirim sisteminde bisey olabilir dedi ama test deyincede cocugun her yerini delicekler onada üzülüyorum. Cok hareketlendi hep salya akitiyor reddediyor normal bence bu kadar az almasi alsa bile veriyordur cocuk annelik delilikmiş gercekten. Hepimizin bebekleri iyi saglikli olsun insallah