Selam anneler bebeğimin zaten bayadır sürekli damakları kaşınıyordu iki gündür 3 4 saatte içtiği 180 cc mamayı bile içmiyor tam bir ara 220 cc içiyordu içmiyor diye 180 cc yapmaya basladım onun bile 40 50 ccsini yemiyor bide gözlerinde çapaklanma oldu bugun kaynamış su ve pamukla temizledim çok üzülüyorum aç kalıyor içmiyor diye damağına baktım henüz bir belirti yok sizde bu durumu yaşayanlar var mı birde gereksiz postların altına bir sürü yorum yapıpta bilgi amaçlı tartışmalara bişey yazmayanlara anlam veremiyorum illa kaynana postumu açmak gerekiyor??