27+3 ikiz doğum yaptım yarın 53 gün oluyor karnimda olsaydılar 35 haftalık oluyor birinci bebeğim 3 gündur oksijenden normal kuvez oksijene geçti iyi çok şükür diyer bebeğim de entübe den buruna geçmişti 4 gündür tekrar entübeye geçti yavrum busuru burunda boru var elinde kolunda serum var bide 1 ayliken topuk kanında fenilketonürisi yüksek çıkmışti benim gibi olan varmı yada tanıdı sonra düşüyormu bu değer