Kızlar ben cok kötüyüm 7 ay 18 günlük oğluma cumartesinden bu yana bişeyler oldu baktım 8.ay atagıyls aynı özellikler😑 uykuya direnme gündüzleri sadece 15 dk uyuma geceleri 2 saatte bir uyanma vb.. Ayrıca odada yalnız basına oyuncaklarıyla oynadıgı sure 5 dk ancadır devamlı kucak istiyo odadan cıktıgımı görünce çığlık çığlığa asla baska odaya gidemiyorum. Yürüteç aldım biraz onda duruyo şükür yarım saat filan öyle yemek yapabiliyorum. Devamlı ımm ımmm ımmm diye mırıldanıyo hep bi mızmız ağlak bisey oldu 😩 ben yalnız başıma bakıyorum ailem uzakta arada bi konu komsuya gidiyorum ordada burnumdan geliyo gittiğime pisman oluyorum. Henüz hiç diş cıkmadı eli surekli agzında salyalar deseniz çeşme oldu. Ben böyle napıcam ne zamana kadar böyle sürücek cok yoruldum artık cocugada kızmaya basladım uyu artık yeterr diye 😞 lütfen bu dönemi atlatanlardan yardım bekliyorum 🙏