rojdaa12 Benim bebeğimin sağ tarafında biraz düzlük var hemişire bana dedi yüz üste bol bol dursa düzelir hiç durmuyor sevmiyor ne yapabilirim nasıl sevidirebilirim
ebebe rojdaa12 bizim de öyle idi düz kafa yastığında yatırıyorum iki aydır ebebekte var. Düzelme oldu. Bol bol tummy time da yaptırıyorum.
ozlemyavuz rojdaa12 vallahi bizde aynı durumdayız, sadece sağa bakıyordu hatta bu yüzden. Artık sürekli sol tarafına yatırıyorum fırsat buldukça da ilgisini çekerek tummy time yaptırıyorum. Biraz düzelme var gibi ama zamanla geçecek sanırım inşallah düzelir
ebebe rojdaa12 bebeveyn akademinin kitap seti var akerdeon seklinde açılıyor kızım onlara bakmayı çok seviyor o şekilde belki işinize yarayabilir. Bı de sevdiği bı oyuncağı koyuyorum daha çok hoşuna gidiyor.
ebebe rojdaa12 bı de şöyle bı şey fark etmiştim ben koltuğa yatirdigimizda hep aynı yönden konuşuyoruz buna dikkat edin gün içinde. İlk başta bu çocuğumun kafasını sağa çevirmeme hep sola dönme şeklinde gösterdi tortikolis sandım 😅 hemen usg çektirdim sonra zaman ilerleyince kafasının yamuk olduğunu farkettim saç dokulmesinden öyle gözüküyor sandım ama değilmiş
ozlemyavuz rojdaa12 düzleşmenin tam tersi tarafa geçip şarkı falan söylüyorum , çıngırak sallıyorum sıkılınca ya da yorulduğunda bırakıyorum ama gün içerisinde mutlaka yapmaya çalışıyorum biraz düzeldi gibi geliyor bana , sanırım uzun bi süreç