Esoz1110 bölge lokal anestezi ile uyuşturuluyor. Sadece aşı oluyor gibi anestezi iğnesini hissediyorsunuz. Sonrası o bölgede his yok. yani acımıyor.
1.5 yıl olacak taktıralı, 3 yıl koruma sağlıyor.
Dokununca orada olduğunu hissediyorsunuz. Derinin hemen altında zaten ama acı, sızı gibi durumlar olmuyor.
Yan etkileri konusunda
Regl gecikmesi yapıyor ve 3-4 ayda bir 5-10 gün süren ara kanama yaptı bende.
Onun dışında
Kilo alma
Sinir gibi yan etkilerden söz ediliyor ama bunları ben yaşamadım. Hayatıma normal rutinde, normal kilomla devam ediyorum.
1.5 yıl önce Kocaeli Gölcük’te bir özel hastanede taktırdım ben ama artık çoğu devlet hastanesinde de takan doktorlar varmış.