Bebeğim 3,5 aylık son bir aydır 200 gr almış doktor biraz daha izleyelim dedi. Bebeğim sadece anne sütü alıyor, doktora acaba sütüm mü yetmiyor diye sordum ama doymadığına dair bir işaret yok, memeden sonra uyuyor açlıktan ağlamıyor, zaten mememi sıktığımda fışkırarak süt çıkıyor. Alerji testi yaptırdık ama bir şey çıkmadı. Sizce neden almamış olabilir, başına gelen var mı?