Merhaba kızlar 17 gün önce normal doğum yaptım. 3. Gün 2 tane alttan dikişim vardı attı. Orda şişlik oluşturu. Sıcak su ile temizlik, kurulama devamlı ped değiştirme temiz ve hijyenik olarak orayla ilgilendim. 1 haftadan sonra bende daralma terleme göğüsler de böyle tuhaf bir ani üşüme ya da yanma, geceleri aşırı titreme kendimi ısıtamama ve emzirmeye uyanınca iki üç kez üst tarafımın tamamen su içinde ter olduğuna rastladım. Son bir haftadır da sulu kan geliyor aşırı yoğun. 2 kere de böyle parça gibi bir şeyler geldi bir parmak eklemi kadar belki ondan biraz daha küçük. Alttan muayene olur diye korkuyorum :( bunlar normal belirti mi? Başıma bir şey gelir mi ne olur yardım edin lütfen ;((