Nefret derecesine geldim bıktım bunaldım ne yaptıysam yetemedim 3.5 yaşında aşırı hareketli 5 dk oturmaz mal mal hareketleri var otistik bir çocuk bıktım her türlü elimden geleni yapıyorum seviyorum etkinlikler oyunlar canımı istese veririm ama bıktım yemek yemez sessiz oyun oynamaz uyku sorunu doğduğundan beri var adam gibi uyutmaz gece en iyi 2 kere uyanir eşimle vakit bırakmaz birbirimize sokar 28 yaşındayım ama görenler cokmussun diyor kaldıramıyorum artık ne yapicam bilmiyorum linclemeyin Rabbim böyle bi çocuk size verse siz ne yaparsınız